Ecolex Logo
The gateway to
environmental law
Search results » Legislation

Real Decreto Nº 342/2007 - Regula el desarrollo de las funciones del programa MaB – Persona y Biosfera.

Country/Territory
Spain
Document type
Regulation
Date
2007
Source
FAO, FAOLEX
Original source
Boletín Oficial del Estado Nº 72, 24 de marzo de 2007.
Subject
Wild species & ecosystems
Keyword
Institution Legal proceedings/administrative proceedings Protection of habitats Education Protected area
Geographical area
Europe, Europe and Central Asia, European Union Countries, Mediterranean, North Atlantic, North-East Atlantic, Southern Europe
Abstract

El presente Real Decreto regula el desarrollo de las funciones del programa MaB – Persona y Biosfera de la UNESCO, así como las del Comité español del citado programa, que será el Organismo Autónomo Parques Nacionales.

Full text
Spanish
Website
www.boe.es

References - Legislation

Amended by

Real Decreto Nº 387/2013 - Modifica el Real Decreto Nº 342/2007, que regula el desarrollo de las funciones del programa MaB – Persona y Biosfera.

Legislation | Spain | 2013

Keyword: Institution, Legal proceedings/administrative proceedings, Protection of habitats, Education, Protected area

Source: FAO, FAOLEX