Ecolex Logo
The gateway to
environmental law
Search results » Legislation

Decreto Nº 15 - Modifica el Decreto Nº 25, modificatorio del Reglamento para el desembolso de recursos del Programa de competitividad agropecuaria.

Country/Territory
Panama
Document type
Regulation
Date
2011
Source
FAO, FAOLEX
Original source
Gaceta Oficial Nº 26.723, 15 de febrero de 2011.
Subject
Agricultural & rural development
Keyword
Institution Agricultural commodities Financial agricultural measures International trade Legal proceedings/administrative proceedings Subsidy/incentive
Geographical area
Americas, Central America, East Pacific, Latin America and the Caribbean, North-East Pacific, South-Eastern Pacific
Abstract

El presente Decreto modifica el Decreto modificatorio del reglamento para el desembolso de los recursos del fideicomiso del Programa de competitividad agropecuaria, en relación al reembolso de la asistencia financiera solicitada.

Full text
Spanish
Website
www.gacetaoficial.gob.pa

References - Legislation

Amends

Decreto Nº 25 - Modifica el Decreto Nº 2, Reglamento para el desembolso de recursos del Programa de competitividad agropecuaria.

Legislation | Panama | 2008

Keyword: Institution, Agricultural commodities, Financial agricultural measures, International trade, Legal proceedings/administrative proceedings

Source: FAO, FAOLEX